Coaching & Maatwerkdiensten

Onderstaande diensten kunnen aangeboden worden in de vorm van een workshop of 1-op-1 coaching. Vanwege het maatwerk worden de tarieven in onderling overleg vastgesteld.

Opleidingsbudget

Denk ook aan het opleidingsbudget van uw werkgever!

Stressmanagement

Stress is een gevoel dat we allemaal ervaren wanneer we onder druk staan, uitgedaagd worden of we ons onveilig voelen. Het is beroepsziekte nummer 1 in Nederland en leidt in steeds meer gevallen tot een burn-out. Stres is niet altijd slecht, maar teveel stress of chronische stress leidt tot lichamelijke – en emotionele klachten, gedragsverandering en cognitieve problemen.

Afhankelijk van uw vraag kunnen de volgende onderwerpen aan bod komen:

  • Is stress altijd ongezond?
  • Hoe reageert ons brein en lichaam op stress?
  • Stress verminderen, veerkracht vergroten.
  • Praktische oplossingen om stress te verminderen.

Coaching

Wil je graag persoonlijke begeleiding bij het vinden van geluk op het werk of in je privéleven, dan help ik je graag!

Wil je bijvoorbeeld weten wat jij echt belangrijk vindt in je leven en hoe je hier meer aandacht en tijd aan kunt besteden. Welke emoties beleef je dagelijks en hoe kun je hier beter mee leren omgaan (emotionele intelligentie)? Maar we kunnen ook samen ontdekken welke talenten en drijfveren je hebt voor als je een stap in je loopbaan wilt nemen.

Wat kan ik doen voor jou

  • Meer inzicht in jouw persoonlijkheid.
  • Ontwikkelen van meer zelfvertrouwen.
  • Beter leren omgaan met emoties.
  • Inzicht in drijfveren, sterke kanten en waarden.
  • Diverse praktische oefeningen voor een gelukkiger leven.

Iedereen verdient het om gelukkig te zijn. Ik help je daar graag bij.

Job crafting

Ook wel genoemd het ‘sleutelen’ aan duurzame functies. Door het doen van aanpassingen in je werk sluit het beter aan bij wie je bent, wat je kan en wat je wilt. Hierdoor neemt het werkplezier, de bevlogenheid en de productiviteit toe. Job crafting is tevens een goed hulpmiddel bij het verhogen van de inzetbaarheid van ouderen en kwetsbaren op de arbeidsmarkt. Om deze reden is het een belangrijke tool in het proces van Werkgeluk en duurzame inzetbaarheid.

Resultaten:

  • Inzicht of er een goede match is tussen jou en de functie.
  • Inzicht in jouw talenten en drijfveren en hoe je deze kunt inzetten.
  • Inzicht in taken die energie kosten en taken die energie geven.
  • Een goede balans hierin vinden.
  • Vanuit een team: inzicht in elkaars talenten en drijfveren en hoe je hierdoor het team kunt versterken.

Optimaliseren klantbeleving

Een belangrijke aanvulling op Werkgeluk is de klanttevredenheid.
Tevreden klanten:

  • Zijn loyaal.
  • Ze bevelen uw producten en diensten aan anderen aan.
  • Zorgen voor gemotiveerde medewerkers.
  • Zorgen voor meer omzet.

Wat kan ik voor u doen?

  • Optimaliseren gespreksvaardigheden (communicatietraining)
    Uit welke onderdelen bestaat een klantgesprek? Waarom is luisteren zo belangrijk? Hoe creëer je een “wow-moment” bij een klant?
  • Optimaliseren van de Customer Journey. Welke reis maakt de klant tot de aankoop van een product of dienst. Welke fases doorloopt de klant en kun je deze verbeteren?